Re: [LINUX:1342] Re: security

Gokhan Moral (gm@Bilkent.EDU.TR)
Tue, 24 Mar 1998 13:20:46 +0200 (EET)

On Tue, 24 Mar 1998, Zafer Sezer wrote:

> > Date sent: Mon, 23 Mar 1998 22:06:19 +0200 (EET)
> > Send reply to: linux@bilkent.edu.tr
> > From: Gokhan Moral <gm@bilkent.edu.tr>
> > To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
> > Subject: [LINUX:1324] Re: security
>
> > Ali'ye katiliyorum.

birincisi zafer, benim neden ceza aldigimi bilmeden konusma.
bize ukala demene de hakkin yok. kalkip linux listesine surayi burayi
kirdim diye mesaj yollaman senin ukalaligin ve yuzsuzlugun.
(bu arada o zamanlar art lab diye birsey yoktu kucugum. Yalan yanlis
bilgilerle ortaligi karistirma.)

novell printer quotasi ile ilgili bana soru sormustun.
printer quotasi tecrubelerini benimle paylasir misin demistin.
onun icin oyle birsey yazdim.
faydali birseyler yapmaya calis demek istemistim. burayi bu mesajlarla
mesgul etmene gerek yok.

"zamaninda sunu yapmistin" diyerek kendi ayibini ortemezsin.
kaldi ki verdigin ornegin yalan olmasi da ayri bir konu. kimin ne
yaptigini gereken kisiler biliyorlar zaten.
bize bilkentten bir account icin yalvardigin gunleri de unutma.

hicbir sisteme kirilmaz demiyorum. ama senin gibi lamerlar daha porta
program koymayi bilmezken gelip burada ben sunu yaptim ben bunu yaptim
diyorlar. sinir bozucu olan bu.

bence bu tip scorecount infolarin senin sadece netscape ya da IE gibi bir
navigator'a sahip oldugun ve zamanini sagdan soldan program bularak
harcadigindan baska bir bilgi vermez bize.

BUNA DA HIC IHTIYACIMIZ YOK!

lutfen listeyi temiz tutalim.
Bu mesaj icin okuyanlardan ozur dilerim.
kendimi tutamadim. bu tip konularla ilgili cevap niteligi tasiyan bir
baska notum da bu listeye olmayacaktir.

Saygilar

Gokhan Moral
Bilkent University