Re: [LINUX:1324] Re: security

Zafer Sezer (ZAFER@taylor.ie.emu.edu.tr)
Tue, 24 Mar 1998 11:43:03 GMT+2

> Date sent: Mon, 23 Mar 1998 22:06:19 +0200 (EET)
> Send reply to: linux@bilkent.edu.tr
> From: Gokhan Moral <gm@bilkent.edu.tr>
> To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
> Subject: [LINUX:1324] Re: security

> Ali'ye katiliyorum.

bende ukala oldugunuza katiliyorum...

> bilkente sanirim o sekilde girmenin tek yolu dis hat modemleri. onlari
> kullanarak dahi herhangi bir porta birsey koysan bunu basaramazsin...

zaten icerden yaptiriyorum :)

> (firewall rulelarinin ilk halini ben yazmistim, su an da saadettin
> tarafindan optimize edilmis halleri calismakta)
> ve bu bir firewall paketi degil.
> yeterli arastirmayi yapan herkes bunu engelleyebilir.

tek sorum bu degildi.? do u know others solution?

> Bence bunlarla ugrasmak icin harcadigin vakti Novell'de printer quotasi
> yazmaya harcasan hem faydali birsey yapmis olursun hem da takdir
> edilirsin.

i am not interested in Novell.

'hem de takdir edilirsin'
what u mean? gecmisini unutur bir halde konusuyorsun.biz senin
gibi art labinin ortasinda 'ben hocalarin passwordunu kirdim
isteyene istedigi hocanin passini vereyim' diye bagirip show
yapip kinama cezasi almadik.

to sum up:

beni elestirme hakkina sahip degilsiniz.sorularimi ilgi cekici
bulmuyorsaniz susmakla yetinirsiniz.bende zaten tavrinizi goz
onune alip sizinle kisisel bilgi alisverisinde bulunmam.

iyi calismalar

-ZAFER

EASTERN MEDITERRANEAN UNIVERSITY
INDUSTRIAL ENGINEERING DEPARTMENT