Re: [LINUX:1320] Re: security

Gokhan Moral (gm@Bilkent.EDU.TR)
Mon, 23 Mar 1998 21:54:20 +0200 (EET)

Ali'ye katiliyorum.
bilkente sanirim o sekilde girmenin tek yolu dis hat modemleri. onlari
kullanarak dahi herhangi bir porta birsey koysan bunu basaramazsin...
(firewall rulelarinin ilk halini ben yazmistim, su an da saadettin
tarafindan optimize edilmis halleri calismakta)
ve bu bir firewall paketi degil.
yeterli arastirmayi yapan herkes bunu engelleyebilir.
Bence bunlarla ugrasmak icin harcadigin vakti Novell'de printer quotasi
yazmaya harcasan hem faydali birsey yapmis olursun hem da takdir
edilirsin.

Saygi, olabilir

Gokhan Moral
Bilkent University