Re: [LINUX:1299] ODTU-BIM?

Evrim Gocmen (evrim@knidos.cc.metu.edu.tr)
Mon, 23 Mar 1998 14:07:35 +0100 (EET)

On Mon, 23 Mar 1998, Ayhan Molla wrote:

> Selam,
> Bir arkadas yukaridaki adresten kitap +cd saglanabilecegini
> yazmis.Kitap ve cd'nin icerigive temini hakkinda yardimci olursaniz
> sevinirim.

Sayin Molla;

Asagidaki ilanda gerekli olan tum bilgiler mevcuttur. Isteginizi
"hotline@metu.edu.tr" adresine yollamaniz gerekmektedir.
Saygilarimizla
Evrim Gocmen Guven

TBD Linux Calisma Grubu, ODTU Bilgi Islem Daire Baskanligi tarafindan
dagitimi duzenlenecek olan "Linux Isletim Sistemi" kitabini ve CD'sini
ucretsiz veriyor.

Dagitim:
-------
* Kamu ve Universite Bilgi Islem Merkezleri'ne 5 adet,
* Bu birimlerde calismayan kisilere 1 adet olarak sinirlandirilmistir.

KITAP ve CD'ler SINIRLI SAYIDADIR.

Edinme:
------
Kitaplar istek sahiplerine Yurtici Kargo Servisi ile odemeli olarak
yollanacaktir.

Ankara ici:

1 kitap ve 1 CD icin 400.000TL*
5 kitap ve 2 CD icin 450.000TL*

Ankara Disi (200-600km'ye kadar)

1 kitap ve 1 CD icin 550.000TL*
5 kitap ve 2 CD icin 600.000TL*

(*) Yurtici Kargo tarafindan Nisan ve Agustos aylarinda bu ucretlere her yil
zam yapilmaktadir.

Kitap ve CD Icerikleri:
----------------------
Kitap:
* Linux Nedir?
* Linux Kurulumu
* Temel UNIX Komutlari
* Sistem Yonetimi
* TCP/IP
* X Windows
* NIS
* NFS
* Guvenlik

CD:
* Konferans Bildirilerinin Ozetleri
* Internet Dokumanlari
* Linux Isletim Sistemi Kitabi
* WWW Dokumanlari
* Slackware Linux

Basvurular ve tum sorular icin:
e-mail : hotline@metu.edu.tr
telefon : (0 312) 210 33 55
adres : ODTU Bilgi Islem Daire Baskanligi
Inonu Bulvari 06531 ANKARA