Re: [LINUX:1275] Nilufer'in linux ogrenme istegi uzerine

Serkan Karababa (serkank@icafe.com.tr)
Sun, 22 Mar 1998 21:13:48 +0200

At 10:36 22.03.1998 +0200, you wrote:

> Selamlar...
>
> Istanbul'da yapilacak bulusmayi en kisa sure icinde planlasak cok iyi
>olacak. Aklima bir sey geldi, gerekli basvurulari yaptim, buyuk olasilikla
>da sorun cikmayacak ve onerim kabul edilecek. Aklima gelen seye gelince :

merhaba ;
bu yerin araylanmasi icin bence girisimlere basliyalim eger olmazsa
alternatif uretmeye calisiriz ama bu kadar iyisini bulmak gercekten zor.
bu konuda neler yapilacagini anlatirsaniz gorev dagilimi yapabilirz saniyorum.

tabii bu konuda universitedeki hoca ve asistanlarimizda yardimci olursa
daha iyi
ve hizli olur, en azindan bayramdan once birseyler yapmis oluruz.
yapilacak islerin listesini ve toplantinin seyrini duzenlemek icin fikre
ihtiyacimiz var
saniyorum.

ogrenmek isteyen diger arkadaslar sesinizi yukseltin......

\\|//
(o o)
Hiroshima 45, Chernobil 86, Windows 95,
____Windows 98!?!?____