Re: [LINUX:1263] Re: ben nilufer linuxu ogrenmek istiyorum

Mustafa Selcuk Sarac (mselcuks@bornova.ege.edu.tr)
Sat, 21 Mar 1998 11:21:15 +0300 (EET)

Selcuk SARAC
try aGain : telnet bbs.ege.edu.tr 4800

On Sat, 21 Mar 1998, Serkan Karababa wrote:

> niluferin test icin attigi maillin ucu nerelere geldi :)
> istanbulda cidden bir potansiyel var artik isi somutlastirip
> bir yerde toplanalim. onerilerimizi birlestirip yer zamani ayarliyalim.
>
> yer ve zaman konusunda isatnbulda olup fikri olan varsa
> lutfen bildirsin. ogreten olmazsa makineleri bozariz hep
> beraber.

bayram zamani civarinda olursa sanIrIm istanbulu olupta istanbulda
bulunamawyanlar icinde iyi olacaktIr.fakat istanbulda olupta istanbullu
olmayanlar icin bir sorun olacaktIr.Bencillik etmemekte fayda var sanIrIm.
tarih belirtilirse sevinirim.

11-13 Nisan tarihleri diyim bari..