Re: [LINUX:1227] Aceleci bir Linux kiSisi

can (tax@comnet.com.tr)
Fri, 20 Mar 1998 12:48:49 +0200

eger ist. isen sana daha iyi linux versiyonu kurariz

grafik arabirimi icin starx diye yazacaksin

ama benim anladigim sen dogru kuramadin linux u
sadece gordugun setup ve fdisktir
hehehehe bende o yollardan gectimde
bu arada git bir tane kim korkar unix ten kitabini al

selamlar