Re: [LINUX:1227] Aceleci bir Linux kiSisi

Murat Arslan (arslanm@linux-tr.EU.org)
Fri, 20 Mar 1998 00:08:55 +0000 (GMT)

On Thu, 19 Mar 1998, Ufuk Marmara wrote:

> Herkese selam,
> Ben yeni bir Linux kullanıcısıyım, (aslında henüz tam olarak kullanabilmis
> degilim ve problem de orada zaten) Makinama yeni yukledigim Slackware Linux
> v3.3.0 (Linux ver 2.0.30) uzerinde henuz bir sey yapabilmis degilim, komut
> satirinda nasil kurtulup grafik ara birimine ulasabilirim bu konuda acil
> yardim ihtiyacındayim, (cesitli yardim txt leri cektim, sitelerden ama henuz
> bunlardan yardim alabilmis degilim)
> Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.

EGer 16 renk VGA sunucusunu makinanIza indirdeyseniz, XF86Setup
yok indirmediyseniz xf86config komutunu girip setup yapabiLirsiniz.

Ama once SuperProbe komutunu girip ekran kartInIz hakkInda biLgi aLIn,
KoLay geLsin,
__
Murat Arslan
PGP KeyID : 2047/673351F1
For PGPkey: finger arslanm@gate.marketweb.net.tr
Key FPrint: F1C6 E3F2 91C2 CD98 440B 4073 DFBC 532F