Re: [LINUX:1207] CD+Kitap

K. Koray UCTOP (ukoray@sdu.edu.tr)
Thu, 19 Mar 1998 16:12:54 +0200

Alchemist The GREAT wrote:

> Bugun arkadaslarla birlikte ODTU BIM'e gidip kitap ve CD'lerimizi
> aldik. CD'ye henuz bakma firsati bulamadim ama kitap bence gercekten guzel
> hazirlanmis. Hem bize yardimci olan BIM personeline, hem de kitapta emegi
> gecenlere buradan tesekkur etmek istiyorum. LINUX ogrenmek istiyorum

Ben Isparta da bir linux kullanicisiyim. Acaba bu cdve kitabi adrese posta ile
gondermek mumkunmu. Tabikii butun masraflar bana ait..

Yardimlarinizdan dolayi simdiden tesekkurler.

Ayrica hemen hemen 3 haftalik bu listenin uyesiyim. Gercektende soru ve
cevaplari bana bazi seylerin cozumunde cok yardimci oldu. Viva LINUX.........