Re: [LINUX:1011] Re: Slackware X

cagin@poseidon.ceng.marun.edu.tr
Wed, 18 Mar 1998 03:29:09 +0200 (EET)

On Thu, 12 Mar 1998, Doruk FISEK wrote:

> Peki default olarak belli bir cozunurlukte ve bpp'de acilmasini nasil
> saglariz?
> (slackware'de)
> Doruk

Walla, xrdb, xinit, xdm gibi bi ton sey karistirdim, kafam allak bullak
oldu :) Biseyler anladim gibi ama bunlarim man'larina sen de bi baksan iyi
olur. Benim annadigim xrdb ile cozunurlugu degistirebilirsin, ama ayni
seyi xinit ile default'a donusturebilirsin gibi geliyor.

(Kisacasi pek bisii anlamamisim :)

Konulari karistirmaya devam edecegim. Ilginc biseyler bulursam
listeye de atacam.

Aslinda simdiden bilmedigim biseyler buldum. Bilenler gulsun,
bilmeyenler bi denesin: X'teyken Ctrl+<sag klik> veya <sol klik> yapip
basili tutun. Hosunuza gidebilir.

Bu arada font olayiyla ilgili biseyler atmistim, hala cevap
gelmedi. Hala turkce okuyup yazamiyorum.

Sevgi, saygi, etc...