Re: [LINUX:1073] basim modemle dertte :(

Batuhan OKUR (e073467@amanos.eee.metu.edu.tr)
Tue, 17 Mar 1998 08:39:44 +0200 (EET)

Selam ;
Sorununu cozmek icin biraz daha bilgiye ihtiyac var.
Modem extrernal mi?
Hangi dagitimi kullaniyorusun?
Hangi porta bagliyorsun (external durumunda) - com 1-com2?

vs.
Bunlari gunderirsen yardimci olma sansimiz daha da artar
Batu