Re: Xappeal kurulumu

cagin@poseidon.ceng.marun.edu.tr
Sun, 15 Mar 1998 09:29:43 +0200 (EET)

Bu ayni mesaji ikinci yollayisim. (konu win altinda X kullanmayla
ilgiliydi) Lutfen acele cevap. Su X isini artik
ilerletmek istiyorum:

ftp.ege'den

Programi cektim ama file0001.exe'yi acarken sorun
cikti. "program too big to fit memory" gibisinden bi hata veriyo, ve daha
ilginci bundan sonra klavyem sacma sapan karakterler basmaya basliyor.

Programi bi daha denedim, gene calistiramadim. Ama allahtan
artikin klavyem sacmalamiyo...(Ayni makinede denedim ve programi tekrar
indirme zahmetine katlanmadim.) Ama file0001.exe'yi acarken hala ayni
sorun.(bu exe self extracting exe dii mi?) Bu dosyalari netscape ile
indirmistim ve getme1st.exe'de hicbi sorun yasamamistim. Acaba sorun
cidden bi arkadasimin dedigi gibi netscape'in dosyayi yannis indirmesi mi
yoksa baska bisey mi?

Sevgi, saygi, etc...