Re: [LINUX:1058] ppp baglanti kontrolu

hasan umit ezerce (e076428@orca.cc.metu.edu.tr)
Sat, 14 Mar 1998 14:09:58 +0300 (MEST)

Selamlar... Isine yarar mi bilmem ama pppcost diye bir prog var...
Bu alet dilersen bagli kaldigin sureyi tutup telefon ucretini hesapliyor.
Istersen sadece baglanti loglarini tutuyor...
ftpsearch.ntnu.no dan bi arat... bissuru yerde var...
mesela

sunsite.unc.edu pub/Linux/system/network/serial/pppcosts-0.04.tgz

[ftpsearch 0.05 de bulmustu bir bakarsin artik.. ;) ]

On Sat, 14 Mar 1998, Remzi AKYUZ wrote:

> Merhabalar;
> Benim problemim linux ile yaptigim ppp
> baglantilarinin kayitlarini tutmak. Bu konuda
> elinde script vb. onlanlar yardimci olabilirmi?
>

> Saygilarimla.

| Hasan Umit EzerCe |
| Ortadogu Teknik Universitesi |
| Egitim Bilimleri Bolumu |
| e-mail: e076428@orca.cc.metu.edu.tr |
| Tel: 2101026 |
- DoEs AnYbOdY kNoW wHaT wE aRe LiViNg FoR ????