Re: [LINUX:1019] Re: Lutfen calisan bir sendmail 8.8.8 config dosyasi...

Metin Ozsavran (ozsavra@ibm.net)
Fri, 13 Mar 1998 12:48:06 +0200

Selam Murat,

Asagidaki mesaji atmamdan yaklasik 4.565 dk. sonra "cozumu"
buldum (!).

Efendim sozkonusu munferit (spesifik) konfigurasyon tek bir
makinadan ibaret olup, mail icin ikinci bir relay yada
mail-hub makinasi sozkonusu degildi aslinda.

Ancak buna ragmen orijinal sendmail.cf icinde olmayan
"MAIL_HUB" namli parametreye tutup kendi makinanizin adini
sanki bu makina sizin subnet'in ozel mail makinasiymis gibi
yazinca mesele halloldu, maalesef ;-).

Sanirim boyle basit bir noktayi sendmail'n ve dokumentasyonunun
anlamsiz uzun ve corba olmasindan dolayi kacirdim.

Intikam amaci ile su rakip adrese bakmasini tavsiye ediyorum herkese:

http://www.exim.org/

Bu cok daha temiz ve yeni bir mail yonlendirici...

Metin.