Re: [LINUX:1014] secim mecim baska is mi kalmamis

Adem MECiT (bbm548@eti.cc.hun.edu.tr)
Fri, 13 Mar 1998 09:31:21 +0300 (MEST)

On Thu, 12 Mar 1998, Burak Demircan wrote:

> hergun bizlere (yani size gore siradan linux kullacisilarina)
> liste su amac icin degil bu amac icin degil,soyle maillari atmayin boyle
> maillarlari atmayin diyen kisiler kac gundur liste uzerinde iktidar
> mucadelesi veriyorsunuz. baska isiniz mi yok. birakin bunlari da millet
> ilim bilim adina bisileri konussun burada.

Oncelikle iktidar mucadelesi denilen bi olay yok. Liste uyeleri bu konuda
rahat olabilirler. Ortada bir pasta yok. Kimsenin de ben yonetim
kuruluna gireyim diye bir dayatmasi yok. Sadece daha organize
calisabilmek, harcanilan emekleri daha verimili bicimde kullanabilmek ve
linux calisma grubunun onune hedefle konulabilmesi acisindan
kurumsallasmanin gerekli oldugunu dusunuyorum. Bu isin cok kolay
olmayacagini tahmin edebiliyordum ancak insanlarin bir konuda tam
bilgileri olmadan listeye sinirlki bir bicimde mesaj atacaklarini
zannetmiyordum.
Ankara'daki toplantida ben de vardim. Bu konuda bu nedenle kendimi sorumlu
hissediyorum. Oncelikle sunu soyleyeyim; oradaki tum insanlarin
kesinlikle iyi niyetli oduklarina inaniyorum. Listeye gecilen kararlar
oole kolay alinmadi. Her turlu ihtimal dusunulmeye calisildi. Bu konuda
eksiklikler olabilir. Hatta tabii ki olacak. Insanlarin bulduklari
eksiklikleri soylemek yerine tamamen yikici olmalarini kusura bakmayin
anlayisla karsilayamiyorum.

> ayrica bu mailla listeyi mesgul ettigim icin buradan faydalanmaya
> calisanlardan ozur dilerim. ama belki bir
> yarari olur da boyle sacma tartismalar buralara tasinmaz. cidden, kimin
> umurunda yaw secim mecim. bos isler.
> hadi kolay gelsin

Bence listeyi mesgul etmiyorsun. Linux icin birseyler yapmak isteyen hatta
linux kullanan herkesin insanlarin uzerinde konustugu secim olaylari
konusunda bilgi sahibi olmasi gerektigini dusunuyorum.

Selam, Sevgi, Saygi...

Adem Mecit
Hacettepe University
Computer Science and Engineering Department

- http://www.linux.org.tr --- Burak'in pembe coraplari gibin...