Re: [LINUX:997] Linux Kurma

Murat Cakir (mcakir@simko.com.tr)
Thu, 12 Mar 1998 13:13:28 +0200

Kayhan Baysal wrote:

> NT ve 95 yuklu bir bilgisayara Linux kurmak istiyorum. Fakat bu
> sistemleri bozup bozmamasi konusunda endiselerim var. Bu konuda bana bir
> fikir verebilir misiniz ?

95 partitionindan acip calistirmak uzere,
umsdos root disketi ile (dos partition i uzerine) linux kurabilirsin,
oradan da loadlin ile boot edebilirsin,
dikkat edilecek iki nokta,
1. linux un file system inin umsdos olmasi
2. lilo ile defil loadlin ile acman.

bu sekilde yaparsan birsey bozulmadan yapilir (ben o sekilde cok
kullandim), ama cok efektif bir kullanim da olmuyor.

kolay gelsin.

muratc

--
Murat Cakir - System Administrator
SIMKO (Siemens A.G.- Turkiye)               S-mail   : Simko - Siemens