Re: [LINUX:976] RE: QUOTE OLAYI

Duzgun GUL (duzgun@Karmi.Emu.Edu.TR)
Wed, 11 Mar 1998 16:55:07 +0200 (EET)

Ya aLLaSkIna yapacak baSka iSiniz gucunuz mu kaLmadI ya da baSka
geyik konusumu buLamadInIz , bIrakIn insanlar iCinde biLgi olduktan
sonra nasIL maiL atarLarsa atsInLar ???

ayrIca aLIntI yaparak maiL gondermek bir onceki maiLi kaCirmIS insanLar
ve verilen cevabIn anLaSILmasI aCIsIndan da daha iyidir
( bende geyiGimi yaptim bu arada :-(( )

ps : sevgi saygi.

Duzgun GUL
EMU Computer Center