Re: [LINUX:957] baglanti kesme

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Tue, 10 Mar 1998 15:28:00 +0200

sevgili kelaynak;
server bilgisayarna login olmus kullanicilarini atmaktan bahsediyor isen;

makinada root kullanici olman gerekiyor..
kill -9 {pid_of_user_konsol} gibisinden bir komut kullaniciyi login den
dusurur...
ancak linux unun versiyonuna gore /etc/login.access gibi bir dosya ile
kullanicilarin ulasimlarini kontrol edebilirsin..
bundan baska bir de /etc/hosts.allow ve /etc/hosts.deny var ki
bunun kullanimi genel amacli..

--
O G U   I n t e r n e t    S y s t e m     A d m i n