Re: [LINUX:947] Re: Intel PCI Ethernet..!!

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Tue, 10 Mar 1998 13:14:25 +0200 (EET)

On Mon, 9 Mar 1998, Cihat Arikan wrote:

> [...]
> kendi kernelinizde derleyin, zaten kernel versiyonlari tutmazsa insmodla
> yukleyemezsiniz.. Intel'in EtherExpress 100/B'sini yaklasik 1 yildir
> kullaniyoruz bizde ve hic sorun cikarmadi, performansi da oldukca iyi
> sayilir (kucuk bir network ortami icin).. Cunku network'deki performansi
> biraz hub'lara da bagli.. Ornegin su an surecom hub ile max. 400k'lara
> ulasirken (linux-win95 arasi transfer) bundan onceki 3com hub'inda iken
> 1.1-1.2Mb 'lere kadar cikiyordu.. (/sec.).. Yani kart sorunsuz da, ona
> bagli diger ekipmanlari da iyi secmeye bakin..

root@Electron:~/drivers# gcc -DMODVERSIONS -DMODULE -D__KERNEL__
-I/usr/src/linux/net/inet -Wall -Wstrict-prototypes -O6 -c eepro100.c
eepro100.c:47: linux/modversions.h: No such file or directory

Dendigi gibi derledim derlemedi!!! -DMODVERSIONS opsiyonunu kaldirinca
object kod Uretti bunu kullanabilirmiyim yoksa illede modversions.h
dosyasini bulmam mi gerekiyor??
Bu arada siz kernelin iCinde mi derlediniz?? Yoksa module olarak mi
kullaniyorsunuz?? Bu arada drivers/net/eepro100.c iCine kopyalayinca
kernele dahil oluyormu?? Makefile iCine bi$eyler eklemek
gerekiyormu ?? Gerekiyorsa

ifeq ($(CONFIG_HP100),y)
L_OBJS += hp100.o
else
ifeq ($(CONFIG_HP100),m)
M_OBJS += hp100.o
endif
endif

gibi bir satirmi gerekiyor Makefile iCinde???
Sevgiler saygilar...

dS