Re: [LINUX:951] INIT: Id "c1" respawning too fast: disabled for 5 minutes

Cihan Ozgen (cihan@ozalp.com)
Tue, 10 Mar 1998 12:33:25 +0200

-----Original Message-----
From: Murat Bicer <e102260@narwhal.cc.metu.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: Tuesday, March 10, 1998 12:12 PM
Subject: [LINUX:951] INIT: Id "c1" respawning too fast: disabled for 5
minutes

>INIT: no more processess left in this runlevel.
>
>Merhabalar,
>
>slackware 3.4 2.0.33 kullaniyorum.
>
>bu tip bir hatayi neden verebilir acaba,

evet bende sizinki ile ayni yazilim configurasyonuna sahip bir linux makina
ile benzer bir olumsuzlugu yasadim, henuz deryalar kadar linux bilgisi
seviyesine ulasabilme bahtiyarligini yasayamadigim icin bu hatayi
neden verdigi ve ne manaya gelebilecegi konusunda en ufak
bir fikircik bile oratay suremiyorum. Ama gecenlerde listeye bu
derdimi belirttigimde en azindan bu can sIkIcI hata mesajindan
kurtulmanin yolunu ogrenebildim (tabiki kurtulmanin bir bedeli vardi...
bu bedel bende 6 nolu konsolumu bir daha kullanmamak
olarak belirlendi. :( )

$unuda belirmeliyim ki benim hata mesajimin ufak bir farki vardi :
INIT: Id "c6" respawning too fast: disabled for 5 minutes
^^^
Bu mesajdan kurtulmanin yolu /etc/inittab icinde hata mesajina sebeb
olan konsolun init. edildigi satiri disable etmek..

belki fikir verir diye benim mesajima Selami beyin verdigi cevabi maile
ekliyorum: