Re: [LINUX:946] Intel PCI Ethernet..!!

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Mon, 9 Mar 1998 23:34:34 +0300 (EET)

On Mon, 9 Mar 1998, Devrim SERAL wrote:

> kartin olmadiGini gOrdUm .. Acaba hangi opsiyon bu etherneti destekliyor..
> Bu arada her ihtimale kar$i eepro100.o dosyasini Cektim ve bunu insmodla
> nasil kullanabilirim? VerimliliGi nasil olur?

eepro100.o degil eepro100.c'i alin ve dosya sonundaki parametrelere gore
kendi kernelinizde derleyin, zaten kernel versiyonlari tutmazsa insmodla
yukleyemezsiniz.. Intel'in EtherExpress 100/B'sini yaklasik 1 yildir
kullaniyoruz bizde ve hic sorun cikarmadi, performansi da oldukca iyi
sayilir (kucuk bir network ortami icin).. Cunku network'deki performansi
biraz hub'lara da bagli.. Ornegin su an surecom hub ile max. 400k'lara
ulasirken (linux-win95 arasi transfer) bundan onceki 3com hub'inda iken
1.1-1.2Mb 'lere kadar cikiyordu.. (/sec.).. Yani kart sorunsuz da, ona
bagli diger ekipmanlari da iyi secmeye bakin..

> Kernel 2.0.32 Makina 80 MB Ram Pentium 133 ve Slackware 3.2
> Te$$ekkurler..
> dS

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]