Re: [linux-dist] CD basimi hk.

Giray Devlet (giray@yeditepe.edu.tr)
Mon, 9 Mar 1998 17:37:21 +0200 (EET)

On Mon, 9 Mar 1998, Ahmet Soner TAN wrote:

> acaba tam bir CD ayırmaya ikna edilemez mi?... (Internet Explorer 4 için iki
[ ... ]
> bir de CD'nin 350Mb kullanılacaksa kalıbı PC-World hazırlayacak demektir..

toplam CD 663 Meg civarinda ... install, source .... hepsi ...

> sakın turkuazı olmadık bir dizine atıp kurulamaz hale getirmesinler
> !!!!!!!!!!!!!!!
> (veya CHIP'in yaptıgı gibi dosya adlarını kısaltmasınlar !!!!!!!!)

Evet bu ihtimal var ... eger bizim belirledigimiz dizin yapisina uyulmaz
ise cd'den install etmek mumkun degil ... yada dedigin gibi eger isimler
RockRidge extension'suz bir cd'de sorun cikarticaktir ...

> ha bi de bu CD'den boot mümkün olacak mı???

tabiki su andaki cd oyle ...

~~~~
Bu arada, bence birden cok dergi turkuaz'I cd olarak vermesinde (dogru
durust verdigi surece ...) bir sorun yok. Dagitim ne kadar cok
'available' olursa o kadar cok kullanilacaktir, yaginlasicaktir.

~~~~
gd