Re: [LINUX:915] Re: Linux Egitimi

Serkan Karababa (serkank@icafe.com.tr)
Fri, 06 Mar 1998 17:22:45 +0200

bu kuruluma bende katilmak isterim. elimden
geldigince yardim ederim hemde birseyler ogrenmis olurum.
beni de cagirirsaniz yer gun saat i lutfen bildirin.

Not : bir haftaya kadar elime linux power pack gececek ihtiyaci olanlara
verebilirim..

Serkan Karababa

At 09:25 06.03.1998 +0200, you wrote:

>hehehehe
>allam sehri nasil soylemem ya
>
>sehir istanbul
>eger kurulusa yardim ederseniz ,
>linux'u seven gercekten isteyen kisilere
>buyuk destek olacaksiniz
>

>baki selamlar

serkank@icafe.com.tr & karababa@bigfoot.com
Hiroshima 45 , Chernobil 86 .. Windows 95...
windows 98!?!?