Re: [LINUX:900] Re: Xappeal kurulumu

ARiF UYSAL (uysal@ee.gannon.edu)
Thu, 5 Mar 1998 12:42:42 -0500 (EST)

Ya bu listede SCO nun Turkiye yetkili saticisidan kimse yok mu? SCO'nun
SCO Vision97 adli bi X-windows programi var.. Okulda NT uzeriden
calisitirdim. Evde 95 uzerinden calisiyor. 30 gunluk deneme suresi var ;)
Tavsiye ederim. Zone olayi var.. Unix deki herhangibi programi direk PC
den calistirabiliyor, rcmd ozelligini kullanarak sanirim... Ayrica,
okuldaki Solaris makinasina sanki console da imis gibi de girebildim
(evden)... yani CDE'ye direk login ettim ve sanki consol da imis gibi..
applicationlarin calisti.. (Netscape & 3 Performance Meter otomatik olarak
aciliyor...)
30 gunlukde olsa, denemenizi tavsiye ederim. Yanliz... gireceginiz unix
makinasina root tarafindan eklenecek bir iki server var... www.sco.com dan
daha fazla bilgi alabilirsiiz. Kolay gelsin.
ARiF