Re: [LINUX:895] perl ile server side ugulamalar

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Thu, 5 Mar 1998 13:23:23 +0200 (EET)

Onerilen
<!--#exec cgi="/cgi-bin/hello.cgi" -->
dogru! Ancak bunu
Bir de
<!--#exec cmd="finger sait" -->
tipi COMMAND kullanimi var...

bilmemne.html DEGIL , bilmemne.shtml seklinde
~~~~~
.shtml uzantili bir dosyada kullanmaniz lazim!
veya normal bir html dosyasinda

bu satiri

<ISINDEX>

</ISINDEX>

arasina alarak deneyin...{bundan emin degilim, hic denemedim}

Not: Server 'un apache server CONF larinda .shtml SECURE HTML 'i
destekliyor olmasi gerekiyor... default da vardir, sorun cikicagini
sanmiyorum...

Iyi calismalar!

~ Sait K. METU-CC
Middle East Technical Univ. USG-ADV