Re: [LINUX:886] Xappeal kurulumu

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Thu, 5 Mar 1998 11:58:21 +0200 (EET)

On Thu, 5 Mar 1998 cagin@poseidon.ceng.marun.edu.tr wrote:

> [...]
> Ama xappeal.exe'yi hala calistiramiyorum. "CPU must be in real mode to run
> this program without VCPI.(If you're using an EMS emulator, make sure EMS
> isn't disabled)" gibisinden biseyler diyo.
>
> Icindeki manual.txt'de programin 386 icin yazilmis bi DOS programi
> oldugu yaziliyor. Bu problemin kaynagi olabilir mi? (benim makinalar
> 166) Ayrica tum dizini cekmeme ragmen xinstall, whichvga.exe gibi onemli
> dosyalar yok. Sanirim bu dizinin iyi bi yenilenmeye ihtiyaci var.
>
> Tek istedigim X'i NT altindan kullanabilmek. (95'e bile raziyim)

Selamlar,
Bir ara ftp.efes.net.tr de sanirim NT altinda Cali$an bir program
mevcuttu hatta ben 95 makinalarda denedim gayet iyi Cali$iyor...
Ona bir bakarsaniz... Bu arada ben kendi ftpme koydum ama hat Coook yava$
o yUzden Cekmeye kalksan bayaGi bir zamanini aliyor...
ftp.efes.net.tr/pub/mix/ altinda getme1st.exe file0001.bin Bu iki dosyayi
Cekip kurabilirsiniz....
Ds