Re: [LINUX:872] Re: /lost+found!!

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Wed, 4 Mar 1998 21:20:53 +0200 (EET)

On Wed, 4 Mar 1998, Burak DAYIOGLU wrote:
> Selamlar,
> Benim bildigim lost+found dizini bozuk ya da recover edilemeyen disk
> obeklerinin ustunu ortmek/kapatmak amaci ile yaratiliyor. Dolayisi ile
> dosya yonetim sistemine iliskin ozel onemi oldugu icin de silmeniz mumkun
> degildir...
>
> Daha iyi bilen varsa duzeltirse sevinirim... Yoksa devrim `yabanci
> newsgrouplara mail atacak...` ...
>
> bd

Sevgili burak bu konuda haklisin ama ne yazikki benim sorunum
sadece lost+found'la alakali deGil benim sorunum lost+founddaki gibi
dosyalarin yani garip dosya permisionlarina silinemeyen dosyalarin sistem
dosyalarimin iCinde Cikmasi bunlari debugfs ile ucurdum..:)
Fakat ne yazzik ki /var/X11R6/lib/xkd (son satirlardan emin deGilim)
iCindeki bazi dosyalarimda Once gOnderdiGim garip permisionlara ve dosya
Ozelliklerine sahip ve Cali$mama engel oluyor(Ozeellikle KDE'ye)
O yUzden sormak istedim ...
Ayrica yabanci listlere bunu atmak istememdeki neden Bununla belki daha
Once LinuX gurularimizin kar$ila$mami$ olmasindan ve cevap
veremeyebilirler diye du$Unmemdendir yoksa Turkiyedeki LinuX culari kUCUk
gOrmek iCin deGil bunuda ayrica belirtmek isterim...
Fakat bOyle tepki gOsterileceGini beklemiyordum eGer birilerini kirmi$$am
OzUr dilerim..
Neyse ba$ka ilGinC sorunlarla da kar$ila$tim debugfs ile X11R6 altinda
sildiGiGim(Yada silmeyi denediGim dosyalari) daha sonra ba$ka bir yerden
CektiGim dosyalari kopyaladim ilk ba$ta sorun gOzUkmemesine kar$in diGer
dosyalari kopyalamaya Cali$tiGimda bi de baktim eski haline dOnmu$
kopyaladiklarimda!!!!
Neyse gene debugfs yapalim dedik ...Ama bu sefer ne yazikki inodlari
silemedim...!!!
Yani bunun iCin ne yapabilirim...!!
Te$$ekkUrler...
dS