Re: [LINUX:872] Re: /lost+found!!

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Wed, 04 Mar 1998 19:08:08 +0200

Burak DAYIOGLU wrote:

> On Wed, 4 Mar 1998, Devrim SERAL wrote:
> ? Sistemi check ettikten sonra olu$uyor dosyalar....
> ? Debugfs neyazik ki silemedi !!!!!!
> ? Denemeye devam etmek lazim.....
> ? Artik herhalde yabanci newsgrouplara mail atmak gerekecek!!!!
>
> Selamlar,
> Benim bildigim lost+found dizini bozuk ya da recover edilemeyen disk
> obeklerinin ustunu ortmek/kapatmak amaci ile yaratiliyor. Dolayisi ile
> dosya yonetim sistemine iliskin ozel onemi oldugu icin de silmeniz mumkun
> degildir...
>
> Daha iyi bilen varsa duzeltirse sevinirim... Yoksa devrim `yabanci
> [...]

su yabanci newsgruplar var ya
bizden farki yok abi
bir soru atiyorsun
ayni sorunla karsi karsiya kalmis tonla adam
hic biri de cevap bulamamis fiilan oluyolar
cozumleri daha cok ciddi dokumanlardan bulmak mumkun oluyor
linux gelistiren gruplarin hazirladigi seyler yani
su an aklima bir kac adres gelse iyi olurdu
ama gelmiyoo
hadi kolay gelsin
bu arada devrim yabanci newsgruplara bir ugra
bakalim cozum bulan var miymis :-)
biz de ogrenelim

--
O G U   I n t e r n e t    S y s t e m     A d m i n