Re: [LINUX:813] Re: Linux Egitimi

Murathan BostancI (murathan@ankara.edu.tr)
Mon, 2 Mar 1998 18:38:54 +0300 (MEST)

lutfen biri bana,
file kavramini anlatan turkce bir mail gecebilir mi ?

ciddi boyutta sapitti beynim.
nasi nasi nasi??????

arti dos bilen biri, az biraz bilgisayar bilir.

yani birine unix anlatmadan once aha bak bu pc demeye gerek varmi ?
boyle bir kurs'a devam etmek isteyen bi kisi zaten dos biliyordur. diye
dusunuyorum.
yannis mi dusunuyorum ?

Linux is The BEST MuratHan BostancI
+++++++++++++++++ murathan@ankara.edu.tr