Re: [LINUX:778] Re: Sorular-2

Burak Say (burak@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Sun, 1 Mar 1998 17:11:08 +0200 (EET)

Ben sahis olarak kimseyi terslemedim, sadece gonderilen sayisiz notun
yeterli oldugu yolundaki fikrimi -biraz bbs tarzinda oldugu dogru, bu
konuda ozur diliyorum- beyan ettim. Fakat ilk defa oluyor diye tepki
gostermen senin saygili biri oldugundan cok dar kafali biri oldugun
izlenimini uyandirdi uzerimde..
Bu isin boyle uzayacagini tahmin edemedigim ve notlarimla basinizi
agrittigim icin diger uyelerden ozur diliyorum.