Re: [LINUX:735] PoP3 Problem...

Ahmet Soner TAN (ast@linux.egt.anadolu.edu.tr)
Thu, 26 Feb 1998 14:20:48 +0200

Savas Irez wrote:

> Slackware 3.4 makina'da 2.0.32 kernel yuklu...
> makinanin uzerinde gelen pop3'u kullaniyoruz..
> Son zamanlarda soyle bir problem ortaya cikti...
> bazi account'lara (ornegin benimkine) 110. porttan erisim mumkun iken...
> bazi account'lara erisim mumkun olmuyor ve sifreyi girdikten sonra soyle
> bir hata veriyor:
> -ERR being read already /usr/spool/mail/misk

------------

Bu benim de basıma geldi.. birkac kez.. (slackware 3.03)

pop3 deamonu
/var/tmp/.pop3/
dizini altında
user_name
adıyla bir dosya yaratıyor... ve isi bitince siliyor.. bazen her nedense bu
dosyayı silmeyi unutuyor... (yada silemiyor ????) ben bu dosyayı silerek
sorunu çözüyorum... gerçi tam çözüyorum sayılmaz.. bir süre sonra yine aynı
sey tekrarlanıyor....

kısaca
/var/tmp/.pop3/user_name
dosyasını sil. Aynı sorun tekrarlanırsa yine bu dosyayı sil...

(Daha kalıcı çözüm için bir arkadaş pop3 deamonu olarak qpopper'i tavsiye
etti... hiç sorun çıkamıyormus) (http://www.eudora.com/freeware/qpop.html)