Re: [LINUX:691] remote boot +fast ethernet +sistemler

Can Bican (bican@euclid.ii.metu.edu.tr)
Thu, 26 Feb 1998 09:00:26 +0200 (EET)

On Wed, 25 Feb 1998, Serdar Gurcan wrote:

> Simdi benim sormak istedigim $u?

Onceki yazilari kestim ama, NT de bu isi yapmasi o kadar da zor
degil. Ugrarsan dokumanini veririm. Neyse, Linuz.

> 1- ben elimdeki bu 3com'larla remote boot yapabilir miyim

netboot@baghira.han.de diye bir liste var. Linux'da bir remote boot
yaziliminin listesi. netboot diye altavista ya da yahoo da aratinca home page
i de cikiyor. O listenin arsivleri http'sinde var. 3Com uzerine mutlaka bir
geyik gecmistir.

> 2- boot epromlari nerede ve nasil yuklerim

Her amacin farkli bir image'i var. Image'i ayni yerden bulup gezmek
lazim. Ada muhendislik yapiyor galiba. (Birden fazla kopya yaptirmayi
unutma.)

> 3- daha once hic linux server kurmadim. linux pc olarak kurmaktan farki
> var mi?

Linux pc nasil kuruluyor?

> sevgiler!
>
> ))
> (( ODTU FEF KIMYA BOLUMU O-208 tel:2103211
> _)) METU A&Sc Fac. Chemistry Dep
> / \
> / // serdar@curie.chem.metu.edu.tr
> /\/\ _\\ gurcan@rorqual.cc.metu.edu.tr