Re: [LINUX:695] turkuaz

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Wed, 25 Feb 1998 20:48:42 +0300 (MEST)

On Wed, 25 Feb 1998, Serkan Karababa wrote:

> Merhabalar ;
> ftp.linux.org.tr den turkuaz cekmekteyim. Eger basarirsam turkuazi bir cd ye
> kaydedecegim (bir engeli olup olmadigini bilmiyorum). sorum neleri almaliyim

Engeli yok tabi, ancak CD'ye çekerken dikkat etmen gereken birkaç
nokta var.. Onlari da malum adresten (www.linux.org.tr/turkuaz)
bulabilirsin.

> ve bu site enson guncellemelerimi iceriyor. deigsenleri nasil tesbit edip

Evet. (tabi ki :-)

> yenileyecegim.

a) linux-dist@linux.org.tr listesini takip ederek.
b) Bir güncelleme oldugu anda acilis disketi yardimiyla sistemi
güncelleyerek.
c) Belki de güncelleme ihtiyaci duymayabilirsiniz; nelerin degistigine
CHANGELOG dosyasindan bakin.

iyi çalismalar,
görkem