Re: [LINUX:553] Re: LILO yu yukleyemiyorum...

Huseyin YUCE (hyuce@marun.edu.tr)
Wed, 25 Feb 1998 18:59:34 +0200

Burak Demircan wrote:

> ben de ayni sorunla karsilasmistim
> sanirim linux ilk 1024 sectorde olan bir partitiona yuklu degilse
> bunu yapiyor
> care ise disk mbr yerine
> diskete yazdir ve onunla bundan sonra boot et linux u
> ve ya orayi skip ile gec
> dosutils ile gelen loadlin ile
> loadlin vmlinuz root=/dev/hdaX ro
> seklinde dostan (win95 safe mode) boot et.
> yukaridaki X senin linuxunun yuklu oldugu native partition numarasi
> vmlinuz ise kernel....o da yukledigin cd de bulunur

Benim bios un ozelligi sayesinde hem Master hemde Slave olan HD den boot
etme imkanim var. Sizin dediginiz gibi baslatabiliyorum ama Slave HD me
Lilo yu nasil yukleyebilirim. veya Bu HD sistemi nasil atabilirim.

HY