Re: [LINUX:670] Re: Sorular 2- Ek

ARiF UYSAL (uysal@ee.gannon.edu)
Tue, 24 Feb 1998 14:54:07 -0500 (EST)

Ya kernel 1.2.13 denhatirliyorumda ;))
o zamanlarda 64MB ram yukarisi icin kernel derlerken bi soru vardi..
Hos o zamn bu zamn kernel derlemedim ama sorun ayni seymis gibi
geliyor. Eger diger arkadaslarin soyledigi gibi lilodan hallediliyorsa o
sekilde yapin derim. Yoksa :) en iyisi temiz bi kernel yaratmak.
Ya garib ;)) Ayni sorun 2 yil aradan sonra hala ortaliklarda... ;))
Neyse kolay gelsin.
ARiF UYSAL

uysal@ee.gannon.edu
http://www.ee.gannon.edu/~uysal

On Tue, 24 Feb 1998, Ozgur C. Demir wrote:

On Tue, 24 Feb 1998, eylul wrote:

> Merhaba,
> Unutmusum
> 1. hem SlackWare hem RedHat 64M'ramden yukarisini goremiyor? Bu normal
> mi? (98Mb Ram var)

Bunu bende merak ediyorum, dun bir arkadas 128M Ram taktiini ama slackware
in 64M gordugunu soyledi..

> 2. Birde Acilis sirasinda gecen bilgilerin yazildigi bir log dosyasi
> gibi bir sey var mi?

/var/log/syslog
/var/log/messages