Re: [LINUX:650] Re: Sorular-2

eylul (eylul@null.net)
Tue, 24 Feb 1998 17:18:04 +0200

Merhaba,
Pardon kac disketle denedigimi soylemeyi unutmusum:
5 ayri disketle denedim(Hepsi birden bozulmus olmaz dimi. Ayrica bundan sonra
o disketlerden biriyle tekrar redhat yukledim sorunsuz)

Color.gz yi once
gzip -d color.gz
diye acip sonrada
rawrite color a:
deyip yazdiriyorum
hic bir hata mesaji da almiyorum bu asamalarda.
yani disketleri dogru olusturduguma eminim

--
Sevgiler,
Halil TAS