Re: [LINUX:606] Re: Sorular

Ugur ELCI (uelci@tubitak.gov.tr)
Tue, 24 Feb 1998 16:31:10 +0300 (EET)

On Mon, 23 Feb 1998, Deniz Altintasli wrote:

> Disaridan alabiliyorsun bir de ada (hic hic emin degilim) satiyor
> olabilir ..

[kesildi]

Bende bir set isteminde bulunmuStum Ada Muhendislikten.. bana gelen cevap
ve set iCerisindekiler aSagIdaki gibi idi.. size pek acIklayIcI gelirmi
bilmem ama iki mail paste ediyorum..

Date: Fri, 20 Feb 1998 14:30:40 +0200
From: Ulku BABA <ulku@ada.com.tr>
To: ugur@tubitak.gov.tr, ADA <infoada@ada.com.tr>
Subject: Linux CD

[The following text is in the "iso-8859-9" character set]
[Your display is set for the "US-ASCII" character set]
[Some characters may be displayed incorrectly]

Sayin Ugur ELCI Bey,
Telefonla gorustugumuz Linux Cd'sinin icerigi asagidaki gibidir.6 CD'den

olusmaktadir. Dilerseniz 35$ Kdv Dahil olarak temin edebilirsiniz.

INFOMAGIC- AGUSTOS 1997 - 6CD

* Red Hat 4.2 for Intel (installs kernel 2.0.30)
^^^^^^^^^^^
* Debian GNU/Linux 1.3.1 (installs kernel 2.0.30)
* Slackware 3.3 (installs kernel 2.0.30)
^^^^^^^^^^^^^
* JE Distribution and JF (Japanese FAQ's)
* Metro-X Server 3.1.8 from MetroLink
* Kernel sources to 2.0.30 and 2.1.50
* XFree86 version 3.3.1 from XFree86.ORG
* GNU archive from prep.ai.mit.edu
* Linux archives from tsk-11.mit.edu and sunsite.unc.edu
* Apache WWW for Linux versions 1.2.1 and ALPHA 1.3a.1
* Lesstif for Linux .80
* Complete on-line docs & HOWTO's (Installtion Guide and NetworkingGuide)
* Commercial demos include:BRU, Lone
Tar,Smartware,Flagship,Cockpit,Post.Office,Virtuflex, FontScope.

Sayglarmla... ULKU BABA

vede