Re: [LINUX:651] debian

Can Baysal (baysalc@boun.edu.tr)
Mon, 23 Feb 1998 15:05:28 +0200

ZAFER SEZER wrote:

> Selam ...
>
> slackware-redhat ve debian i kiyasliyabilirmisiniz.
> birbirlerine avantaj ve dezavantajlari nelerdir.
>
> iyi calismalar
>
> -ZAFER.

Yeni bir savas cikmadan ben cevap vereyim. Hepsi iyidir aslinda (Linux
sonucta). Eger detaylarlar ugrasmak, config file parmaklamak ozel
zevkleriniz arasindaysa (benim oyle de), Slackware daha iyi. Eger
install ettiginiz sistemin daha sonra bir baskasi tarafindan da manage
edilmesi gerekecekse RedHat iyi gorunuyor. Acikcasi sahsi olarak
dusuncem baskalarinin managament yeteneklerinin kendi problemleri oldugu
icin, Slakware'i tercih ediyorum, birileri gelip de rahat manage
etsinler diye sistem esnekliginden taviz vermek hosuma gitmiyor.

|  Can Baysal <baysalc@boun.edu.tr> |        System Manager       |
		never cared for what they say
		never cared for games they play
		never cared for what they do