Re: [LINUX:591] Re: SWAP...

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Mon, 23 Feb 1998 21:48:47 +0300 (MEST)

On Mon, 23 Feb 1998, Deniz Dogan wrote:

> Merhaba,
>
> Kutsal Berberoglu wrote:

Bazi durumlarda mkswap yaptiktan sonra (anlayamadigim bir sekilde,
dokumanlarda da bulamadim) swapon bana "unable to find swap signature
veriyordu". Herhalde cok kimsenin basina ayni sey gelmistir, bunun cozumu
swapon komutunu 20 kere (ciddiyim :-) ustuste yazmaktan geciyor. :-)

Swap priority -1'den baslayip -n'e kadar giden bir sayi takas alanlarinin
kullanim sirasini belirtiyor. Bir bolum dolmus ise priority'si daha kucuk
olan kullanilmaya baslaniyor. Takas alanlarinin priority'si ayni olamiyor.
(/usr/src/linux/mm/swap* dosyalarina goz atin, yanlisim varsa duzeltin)

iyi calismalar,
gorkem