Re: [LINUX:572] Re: samba&PDC

Gokhan Moral (gm@Bilkent.EDU.TR)
Sat, 21 Feb 1998 22:32:47 +0200 (EET)

hayir kastettigim bu degildi. bunu yapmak bize yetmedi cunku insanlara
account acip eger accountlari varsa bilgisayarlarimizi kullanmalarini,
yoksa kullanmamalarini istiyoruz.
kisacasi 95 degil NT uzerinden authentication, sadece drive paylasimi
degil login.. bunu samba ile beceremedik.
ayrica bunun icin sambanin destegi olamdigini, login requestlerini
authenticate edemedigini, ancak prfilelari samba uzerinde
saklayabildigimizi ve de sambanin backup domain controller olarak
passwordleri replike edemedigini de biliyordum, belki su an bunlar
yapilabiliyordur.
saygilar

Gokhan Moral
Bilkent University