Re: [LINUX:372] internal modem

O. Cengiz Demir (ocd@lords.com)
Fri, 20 Feb 1998 15:21:38 +0200 (EET)

On Tue, 17 Feb 1998, Taner Karagol wrote:

> linux da internal modem kullanabilirmiyim
evet
> tanitmak icin ne yapmam gerekiyor
ozel bir sey degil, ezppp veya kppp kullanin... eger modeminiz
gorulmuyorsa, setserial /dev/cuax irq ?? yazarak (burada cua nin
yanindaki x e duruma gore 0 1 2 veya 3 geliyor bunlar com1 com2 com3 ve
com4 e karsilik gelen degerler, ?? yerine modemizin irq sunu yazin)

> ip-masquerade gerceklestirip evde bulunan diger makinayida internete
> baglamak istiyorum. bunun icin kernel i compile ederken ip-forwarding
> secenegine hayir yada evet demem farkedermi.
forwarding e evet demelisiniz tabiiki, ayrica eger diger mkn NCSA Telnet
kullanacaksa reverse ARP 'a da yes demelisiniz

> ip-masquerade icin gerekli programlari nereden bulabilirim.

Sunsite arsivi