Re: [LINUX:505] Re: =?iso-8859-9?Q?RE=3A_=5BLINUX=3A443=5D_l=FCtfen_dikkat?=

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Fri, 20 Feb 1998 15:02:44 +0200 (EET)

On Thu, 19 Feb 1998, Gorkem Cetin wrote:

> Selam.
>
> linux@bilkent.edu.tr, genel bir Linux tartisma listesidir, baska bir liste
> acilmadigi surece burada Linux'u sosyal boyutlariyla, felsefesiyle,
> kullanim zorluguyla ve teknigiyle, kisacasi herseyiyle tartisacagiz. Her
> konunun bir meraklisi var.

Hocam bu iSler iCin linux.org.tr altInda bir liste aCsanIz da orda
tartISIlsa nasIl olur? Liste zaten bu haliyle baya yUklU. gUnde yeterinde
mail geliyor. Yani tamam silmek var ama genellikler maillerin subject
kIsImlarIna tam olarak iCindeki yazIlmIyor. Ne bileyim alakasIz baSka bir
maile reply yapIlIp gOnderiliyor. SOyle bir iCine bakmak gerekiyor.
Hani diyorum Linux'un sosyal boyutu ile ilgilenen arkadaSlar da o listeye
ye olurlar.

> Diger listelerden de biliyorsunuz ki bu formul disindaki her kisitlama
> bizi kisir dongulere goturecektir. Listenin icerigi konusunu takinti
> yapmak yerine karsilikli hosgoru ile daha yapici ve uretken olabiliriz.
> :-)
>
> Linux'un sosyal boyutuyla yine cok kisiyi ilgilendirmeyen (mesela)
> "linux-pluggable authentication module" konusu ayni kefede yeraliyor;
> cunku her iki konu da bilgi iceriyor. Cok merakiniz yoksa silin, gitsin,
> oyle degil mi arkadaslar ? :-)
>
> Iyi calismalar,
> Gorkem

---