(A)sosyal linux

REcep Aydin Gulec (ta2ei@ampr-gw.metu.edu.tr)
Sat, 21 Feb 1998 14:03:30 +0200

>At 12:07 20.02.1998 +0200, Sukrucan BAYTAN M.D. (Physiology) wrote:

>Yok canim bi dakika nerden aldiniz bu inputu'da makale gondermekten
>vazgeciyorsunuz merak ettim? Bunlardan hoslanmayan cogunluk bile olsa
>boyle bir haklari yok.
Luften birisi bu listede hangi haklarIn olup olmadIgInI acIklayabilir mi?
>Ingilizce deyimiyle begenmediginiz makaleleri
>silmek sadece bir tus uzaktadir, kimsenin yok ben begenmedim bunlari
>yollama demeye hakki yok.
iyi guzel de, uzunca makaleler eklenmi$ uzun mailleri almaya beni zorlamaya
kimin
hakkI var?
$imdi:
1)Listeye gonderilmek istenilen makalelerin bir ba$ka listeye gonderilebili-
necegi duyuruldugu halde,
2) $ayet o makaleleri birileri ilginc buluyor ve birileri bulmuyor ise
ve ilginc bulanlara ki$isel olarak bu makalelerin aktarILmasI mumkun
iken bu konuyu bu kadar uzatmanIn geregi var mI?
> hicbir post cogunlk
>tarafindan gercekten okunmaz, cogunluk soyle bir bakar siler,
>azinlik ise konuyla gercekten ilgilidir tamamen okur,
Bir batILInIn $oyle bir sozu var:
Demokrasi en berbat rejimdir; ancak, olanlarIn en iyisidir..
Bazen benim de ho$uma gitmese, demokrasi cogunlugun isteklerinin
agIr bastIgI rejimdir..
SaygILar.
TA2EI - REcep Aydin Gulec
Home-page : http://www.antrak.org.tr/~ta2ei