Re: [LINUX:485] sosyal linux

Sukrucan BAYTAN M.D. (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Fri, 20 Feb 1998 10:25:59 +0200 (EET)

On Thu, 19 Feb 1998, gultekin onan wrote:

> Sevgili Arkadaşlar,
>
> "Destekleriniz" için teşekkür ediyorum.
> Madem istemiyorsunuz ben de sizleri "makalelerimden" mahrum bırakıyorum.
> Zaten kimsenin de pek ilgilendiği yok. Türkçe yazıyorum diye millet bana
> biraz gıcık oluyor galiba.

Yok canim bi dakika nerden aldiniz bu inputu'da makale gondermekten
vazgeciyorsunuz merak ettim? Bunlardan hoslanmayan cogunluk bile olsa
boyle bir haklari yok. Ingilizce deyimiyle begenmediginiz makaleleri
silmek sadece bir tus uzaktadir, kimsenin yok ben begenmedim bunlari
yollama demeye hakki yok. Ayrica bilinki hicbir post cogunlk
tarafindan gercekten okunmaz, cogunluk soyle bir bakar siler,
azinlik ise konuyla gercekten ilgilidir tamamen okur,
bunlarin da azinligiise reply yapar.Gonderdiginiz makaleler sosyal
boyuttanda oteydi sanirim.Eger biri burada moderator'culuk oynamaya
kalkismissa soyleyim kimdir bizde bilelim.

Ayrica Turkce karakterleriniz beni gicik degilde biraz sasi etti sanirim.

Iyi gunler diliyorum

|Sukrucan H. Baytan M.D. (SysAdmin) ("`-/")_.-'"``-._ |
|Karadeniz (Blacksea) Technical University, . . `; -._ )-;-,_`) |
|Medical School, Dept. of Physiology. =(v =)' _ )`-.\ ``-' |
|Trabzon/TURKIYE (ICQ 4987406) 193.140.168.205 _. -_..-_/ / ((.' GOOFY:|
|http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html ((,.-' ((,/ Lemmeout!! |
|Fax: +90 (462)325-2270 cbaytan@meds.ktu.edu.tr (Mrreoww) |