Re: [LINUX:443] lütfen dikkat

Burak DAYIOGLU (bbm759@eti.cc.hun.edu.tr)
Thu, 19 Feb 1998 11:28:46 +0300 (EET)

On Wed, 18 Feb 1998, gultekin onan wrote:
> Bu tür şeylerin insanların işine yaramadığını duymak çok üzücü ve bunu
> savlamak da bir hayli güç olsa gerek...Eğer bu doğru olsaydı İnternette
> yüzlerce makale olmazdı...gibime geliyor.

;) Internet uzerinden erisilebilen makaleler ile sizin listeye
gectiklerinizin ne gibi bir alakasi olabilir...

> Ben elime geçen materyali spontane olarak yolluyorum. Bu tür yazıların
> linux.org.tr'de derlenmesi o sitenin yöneticilerinin sorumluluğunda
> olduğundan ve benim de buna ayıracak beş dakika bile zamanım
> olmadığından o konuda yapabiliceğim bişiy yok. Mehmet Ali Küçük ve

zamaniniz olmadigi halde mi bu mektuplari listeye gecebiliyorsunuz? ;)

> http://www.netaction.org/msoft/world/msword2world.txt
> Bu adresin ana sayfasına da gidin (www.netaction.org)epey makale var.

URL icin tesekkurler... www.linux.org.tr organize bir calisma ile ayakta
tutulmaktadir, orada sorumluluklar yoktur. Teklif hala gecerli...

Kolay gele,
Burak