Re: [LINUX:460] Re: X windows client

Ahmet Soner TAN (cagin@ceng.marun.edu.tr)
Wed, 18 Feb 1998 21:42:38 +0200 (EET)

Hocam ben bunu anlayamadim.

Simdi, windows yuklu bi PC'den linux yuklu bi makineye X ile baglanmak
icin PC'ye Xappeal vs. vs., linux'a da X yukluyoz dii mi? Yoksa win'e de
X'in bi cesidini mi yuklemek gerekiyo? ( Asagidaki alintinin en son
satirinda "...PC ise Xwindows serverligi yapar" deniyor.)

Su isi en iyisi biz naciz comezlerinize ayrintili olarak anlatin da su
konuyu hemen uygulamaya gecirelim...

Sevgi, saygi, etc...