Re: [LINUX:375] Re: man sayfalari

cagin@ceng.marun.edu.tr
Wed, 18 Feb 1998 05:32:46 +0200 (EET)

Cevaplar icin tesekkur, verdigim eksik bilgi icin ozur...

Groff olayini onceden halletmistim. (Ilk zamanlar man'lardaki hata onceki
mail'imdeki gibi( line ?/? ) degil, "groff:program not found" gibilerinden
biseydi zaten. Ben de groff'u tekrardan yuklemistim.

Man sayfalarinin yerlerini de kontrol ettim. Iclerinde cat* gibilerinden
dosyalar vardi yannis hatirlamiyosam.

Benim icin olayin ilgincligi man'lari tekrar yukleyememek aslinda...
Pkgtool'dan da denedim, Base linux'u tekrar kurmayi da denedim (sadece
man sayfalarini secerek tabii), ama bi turlu beceremedim.

Bu konudaki cevaplara simdiden teshkur...

Not: Biri bana sonradan paket nasil eklenir annatsin, yoksa kafayi
yiyicem!!!

Sevgi, saygi, etc...