=?iso-8859-9?Q?Re=3A_=5BLINUX=3A418=5D_Re=3A_l=FCtfen_ingilizce?=

Giray Devlet (giray@yeditepe.edu.tr)
Wed, 18 Feb 1998 12:46:56 +0200 (EET)

Sevgili Linux Kullanicilari ...

Listelerin Belirli amaclari vardir.

linux@bilkent.edu.tr

listesi daha cok linux ile ilgili teknik sorunlar/sorular hakkinda
fikir ali$veri$inde bulunmak icin ..

Linux'un sosyal yanlarini, turkiyede linux kullanicilarinin
haberlesmesi, esgudum saglamak icin ise

linux-org@linux.org.tr

listesi kullanilmakta ... Bu listede ise teknik sorular sormaktan
kacinmamiz gerekiyor ...

Sevgiler, Giray *<8-)