Re: [LINUX:413] kernel compile

Gokhan Moral (gm@Bilkent.EDU.TR)
Wed, 18 Feb 1998 12:00:15 +0000 (WAT)

make config yaparak bunu gorebilirsin (eski kernel source'unun icinde)
ncurses kurulu ise make menuconfig yaparak (dialog da varsa sisteminde)
cok daha guzel bir interface ile bunlari gorebilir, ve hatta bir dosyaya
kaydedebilirsin.
sonra da yeni kernel'i (ayni version'a sahip mesela 2.0.X) cekip bu
dosyayi yukleyip (yani kaydettigin config dosyani) yeni kernel'de
make dep;make clean;make install;make modules;make modules_install
yazarak compile edip kullanabilirsin
Saygilar

Gokhan Moral
Bilkent University