Re: [LINUX:377] NTFS & FAT32 & LINUX NATIVE

Kutsal Berberoglu (kutsal@lcc.uky.edu)
Tue, 17 Feb 1998 10:38:07 -0500 (EST)

On Tue, 17 Feb 1998, YILMAZ Sezai wrote:

> Size bir sorum olacak (birkac da olabilir). Win NT'nin NTFS'ini
>linux altindan gorebilmek icin utilitylerin oldugunu duydum. Bunlari
>nereden elde edebilirim? Hatta Win NT icin de linux partitionunu
>gorebilmeyi saglayan utilityler varmis. Bir de mumkunse bunu nereden
>bulabilirim.
[Zip..]

Linux 2.1.86 kernel (dikkat henUz geliStirilmekte olan bir kernel bu ama
ben kullanIyorum, ve benim bilgisayarImda CalISIyo gUzel gUZel...) NTFS ve
FAT32 desteGi ile geliyor. NTFS "read-only" modunda CalISIyor.

-Kutsal

A Los Angeles judge ruled that "a citizen may snore with immunity
in his own home, even though he may be in possession of unusual and
exceptional ability in that particular field."